2008年6月15日星期日

疲累的父親節

真是很累的一天,是在父親節提醒我作父親從來就不是一件輕省的事嗎?

首先是昨天在家裏加班而犧牲了平時的休息時間,然後早一陣子答應了當佈道會的主席加領詩,安排了今天綵排。在綵排時收到程序表,才發覺這件差事比我想像中的要吃重得多,還好我是今天才收到程序表,不然的話那加重了的壓力可叫我未到佈道會已壓垮了。佈道會領詩已不算我的專長(始終不太懂怎樣和未信的人分享信仰),佈道會領禱更加是全新嘗試!

娘子昨晚睡得不好,所以在她休息時便帶了BB到樓下遊樂場玩。將這一切加起來,就是久違了的十一點前上床瞓覺。可以預見,這個星期亦會十分疲累。

1 則留言:

Unknown 說...

It hurts me to see you exhausted. Besides, I don't believe God wants to drain His children of the energy need to be devoted to their family, especially with a BB. So I insist that in this period, you should let somebody else take up your ministry at church. You've got to learn to say "No". Remember, conversation of energy is of utmost importance if we want to serve the Lord long-term. Fullstop. I hope this is the last time I have to say this.

Love,
mom