2009年1月18日星期日

留言的話...

寫這個Blog 時,並無想過要怎樣處理留言。基本上,我很歡迎任何人留言,作點交流。

現在發覺,容許匿名留言,叫我有點不知所措。因不知留言者的來歷,不知怎樣回應。以前匿名=爸爸,現在便行不通了。

故,若用匿名留言,可否在留言裏稍稍透露你的來歷?不用出真名,有個代號,讓我知該怎樣稱呼,便可以了。

不想規定必須用Google Account或Open ID,雖然,我相信大部份人都會有(只是他們不知道)。

4 則留言:

匿名 說...

曾經試過弄個google account, 結果弄到一頭煙, 結果放棄. 我和榭立很開心在這Blog分享你的點滴.另外,今天辛苦你了.

匿名 說...

The one regarding "In His Time" is me - your old mom!
I don't understand the computer, but the last time I left a comment it showed "Joan". So I thought I can continue to be anonymous. Next time I'll use "mom".

Unknown 說...

will try to amend. longing to see B' new hair cut. must be good.
dad

Stephen 說...

To Sandy,
I can invite you to Gmail. Want one?

To mom,
The comment I talked about is from "無題(想不到如何點題)". Anyway, I think I can recognize your writing by your tone.